Aquesta màquina permet fabricar làmines de cera en un únic procés de fosa. La cera líquida és conduïda fins a la màquina des d'una caldera de triple paret escalfada elèctricament i termoaïllada amb capacitat de 160 kg, a través d'una caldera d'entrada també escalfada elèctricament i amb regulació automàtica de l'nivell. Entre els rodets refrigerats amb aigua, la cera s'endureix convertint-se en una àmplia tira que es retalla a l'ample i al llarg en la talladora integrada. En funció de la mida de la màquina poden tallar d'un a tres o més tires de paret intermèdia. L'ajust de l'ample es realitza lliscant la fulla circular, i el llarg de la paret es pot triar en una pantalla digital. La velocitat de producció es pot regular amb precisió a voluntat. Un cop tallades, les parets intermèdies s'apilen sobre la grapadora. El motor de pas de la grapadora, accionat elèctricament, permet l'adaptació exacta de la safata a el gruix escollit de la paret intermèdia, de manera que poden retirar fins a 20 kg de parets apilades sense intervenció manual i sense interrompre el funcionament. L'ajust i control dels paràmetres, com la longitud i la temperatura, es realitza mitjançant els indicadors digitals de el panell de control giratori instal·lat a la apiladora. La mida per defecte de les cel·les en els rodets és de 5,4 mm, d'acord amb una densitat d'unes 800 cel·les per dm2. Amb un recàrrec en el preu es poden preparar cel·les de qualsevol grandària entre 4,8 mm i 5,6 mm.
Utilitzem cookies pròpies i de tercers per analitzar i millorar els nostres serveis i mostrar publicitat relacionada amb les seves preferències. Pot acceptar-les, rebutjar-les o configurar-les. Pot modificar la seva elecció en qualsevol moment mitjançant el botó Privacitat.
Utilitzem cookies pròpies i de tercers per analitzar i millorar els nostres serveis i mostrar publicitat relacionada amb les seves preferències. Pot acceptar-les, rebutjar-les o configurar-les. Pot modificar la seva elecció en qualsevol moment mitjançant el botó Privacitat.
NecessàriesImprescindibles per al carretó, la seguretat i el funcionament bàsic de la botiga.
AnalítiquesPermet mesurar visites, productes consultats i compres mitjançant Google Analytics.
PublicitatPermet mesurar campanyes i utilitzar serveis publicitaris de Google.
FuncionalitatActiva funcions opcionals i continguts proporcionats per tercers.
PersonalitzacióPermet recordar preferències per adaptar l’experiència de navegació.